Informatii

1. Modalitati de comanda:

Banat Electronics® comercializeaza electrocasnice:

-noi in ambalaj original

-resigilate 

-second hand

●Toate aparatele comercializate sunt functionale 100%, fiecare aparat din categoria resigilate si second hand a fost verificat de catre personal specializat.

●Aparatele resigilate si cele second hand pot prezenta urme de uzura, zgarieturi, lovituri. 

Aparatele care vi se livreaza la comenzile online sunt mereu cele din imaginile postarii respective. Ne dam silinta sa facem poze cat mai clare din care sa reiasa orice element ar putea fi considerat un defect estetic.

In cazul in care doriti sa achizitionati un aparat care nu se mai afla in ambalajul original si nu sunteti siguri de anumite detalii, ne puteti contacta si va vom furniza pe Whatsapp poze sau video suplimentare. 

Comenzile se pot plasa telefonic sau pe Whatsapp la numarul de telefon 0770443322 sau in scris la adresa de email comenzi@banatelectronics.ro 

Toate livrarile prin intermediul firmelor de curierat se realizeaza doar cu plata in avans! Banat Electronics® nu expediaza electrocasnice cu plata ramburs!

Produsele livrabile prin firme de curierat vor fi expediate, daca timpul o permite, in aceeasi zi in care s-a efectuat procesarea platii clientului, daca nu atunci in urmatoarea zi lucratoare.

2. Modalitati de plata:

Plata se poate face:

-cu card de credit/debit direct pe site, pentru clienti din toata Romania

-transfer bancar in contul firmei pe baza facturii emise de catre Banat Electronics®, pentru clienti din toata Romania

-in rate prin intermediul partenerilor nostri financiari direct pe site, pentru clienti din toata Romania

-In Arad, Timisoara, Cluj si Oradea exista posibilitatea de a achita la domiciliu la livrarea produselor in numerar, cu orice card, in rate cu cardul Star Forte de la Banca Transilvania. In aceste municipii livrarea se face cu vehicule din flota proprie, soferul avand la el aparat POS.

●Preturile afisate pe site includ TVA si timbrul verde aferent reciclarii produsului.

●Daca optati pentru plata online cu cardul bancar direct pe site, procesarea datelor cardului dumneavoastra se face prin intermediul Netopia Payments, iar noi nu vom stoca niciun fel de date referitoare la cardul respectiv.

3. Modalitati de livrare:

Transportul este gratuit in toata Romania!


Depozitul Banat Electronics este situat în Arad iar livrările se fac în toată România.


●Livrăm cu maşini din flota proprie în Arad, Timişoara, Cluj-Napoca si Oradea. 

In aceste localitati aparatele se livrează de catre un sofer cu un carucior până la uşa casei sau a blocului, dacă accesul permite transportul cu caruciorul. Sarcinile manipulării în interiorul imobilului, cum ar fi urcarea aparatului la etaj sau fixarea lui pe poziția definitivă, revin cumpărătorului. 

In aceste localitati este posibila plata in numerar la livrare.

●Livrăm in toată România prin intermediul firmelor de curierat. Plata se face in avans, direct pe site sau prin transfer bancar.

●Aparatele grele si voluminoase (masini de spalat rufe, combine frigorifice, congelatoare, frigidere fara congelator) se livreaza paletizat, aparatele se livrează pe palet până la uşa casei sau a blocului, dacă accesul permite manevrarea paletului cu transpaletul. Sarcinile manipulării în interiorul imobilului, cum ar fi urcarea aparatului la etaj sau fixarea lui pe poziția definitivă, revin cumpărătorului. 

Livrarea prin curier se realizeaza in 24-48 ore de la expedierea coletului, in functie de zona in care locuiti. Plata se face in avans, direct pe site sau prin transfer bancar.

4. Politica de retur:

Potrivit OUG nr 34/2014 perioada de returnare a unui bun sau renuntare la un serviciu expira in termen de 14 zile, asadar puteti returna orice produs in termen de 14 zile de la data primirii acestuia si vi se va returna valoarea produsului si a transportului la expediere. 

Pentru retur costul transportului va fi suportat de catre client! 

Costul de retur al produsului poate fi intre 40 lei (produse de mici dimensiuni cum sunt cuptoarele cu microunde) si 250 lei (produse de mari dimensiuni cum sunt combinele frigorifice sau masinile de spalat rufe), in functie de produsul care se returneaza si localitatea in care se afla clientul.

Daca se constata ca returul este pe motive tehnice din vina vânzătorului, costurile de transport retur sunt suportate de vânzător.

Produsul trebuie returnat cu toate accesoriile care l-au insotit. 

Produsul trebuie ambalat in mod corespunzator pentru a nu fi avariat in timpul transportului. 

La sosire produsul va fi inspectat de catre Banat Electronics®. Daca in urma inspectiei de conformitate se va stabili ca valoarea produsului a fost diminuata ca urmare a manuirii/manipularii/utilizarii necorespunzatoare de catre client, acesta poarta raspunderea iar valoarea daunei va fi retinuta din suma. Nu se accepta produse care au suferit modificari fizice sau interventii neautorizate asupra componentelor aparatului si produsele carora le lipsesc accesoriile. In cazul in care valoarea produsului nu a fost diminuata, clientului ii vor fi restituite sumele pe care le-a achitat pentru produs si pentru expedierea acestuia inspre client.

In Arad si Timisoara returul este gratuit.

●Restituirea banilor catre client se va face doar prin transfer bancar in contul indicat de client si se va realiza in maxim 14 zile calendaristice de la receptia produsului. Restituirea sumelor se face in baza bonului fiscal sau al facturii primite si al certificatului de garantie original, primite odata cu produsul. Lipsa bonului fiscal sau al certificatului de garantie anuleaza dreptul de retur al produsului.

●Toate produsele fie noi, resigilate sau second hand beneficiaza de aceleasi conditii de retur.

●Va stam la dispozitie pentru orice fel de informatii si asistenta legate de produsele si serviciile noastre.

5. Garantia:

●Pentru produsele achizitionate se ofera garantie comerciala de 24 luni pentru persoanele fizice si de 12 luni pentru persoanele juridice. 

Garantia acopera defectele de fabricatie sau problemele de functionare pe durata perioadei mentionate.

Oferim asistenta clientilor in rezolvarea oricaror probleme intampinate.

●In cazul unor defectiuni in timpul perioadei de garantie, inclusiv a garantiei extinse, a produselor, costul reparatiei si al transportului este suportat de catre vanzator.

Toate reparatiile se fac doar la sediul Banat Electronics® aflat la adresa: 

Calea Timisorii 154, Arad 310227

●Produsele defecte trebuiesc trimise de catre client la aceasta adresa pentru reparatie pe aceeasi cale prin care au fost livrate: coletarie, curierat, flota proprie. Dupa reparatie vor fi retrimise inapoi catre client pe aceeasi cale. 

Aparatele vor fi ridicate de catre curier/sofer din fata casei sau a blocului, nu din interiorul locuintei, sarcina scoaterii aparatelor din locuinta si a coborarii acestora pe scari, daca exista, revine clientului.

●Orice garantie va fi remediata in maxim 14 zile calendaristice de la data sosirii aparatului in service. In situatia in care aparatul nu mai poate fi reparat se va inlocui cu altul identic. Poate fi inlocuit de comun acord si cu un aparat care are alt pret, cu achitarea diferentei de catre client daca aparatul inlocuitor e mai scump decat cel inlocuit sau de catre vanzator daca aparatul inlocuitor e mai ieftin decat cel inlocuit. In cazul in care nu exista aparat disponibil pentru inlocuire se procedeaza la returnarea contravalorii produsului. 

●Garantia nu este valabila pentru defectiunile aparute ca urmare a manipularii necorespunzatoare de catre client, a ventilatiei necorespunzatoare, a accidentelor si greselilor de instalare, a lipsei impamantarii la prize sau ale fluctuatiilor ale tensiunii de alimentare, a daunelor produse de fulgere, a interventiilor neautorizate asupra produselor, ale actiunii substantelor chimice, daune produse de rozatoare, insecte, etc. asupra circuitelor si componentelor electronice

Banat Electronics® nu poate si facuta raspunzatoare pentru orice daune si prejudicii conexe apar datorita factorilor enumerati, obligatia fiind doar de a repara sau inlocui produsul defect.

●In cazul in care solicitarea de reparatie in garantie este nejustificata sau nu este conforma certificatului de garantie, costul transportului si al reparatiei va fi suportat de catre client.

●Aceleasi conditii se aplica si pentru extra garantie 1 sau 2 ani.

●Banat Electronics® va ofera posibilitatea de a repara aparatele si dupa trecerea perioadei de garantie, la sediul firmei, costul reparatiei si al transportului fiind suportat de catre client in totalitate.

●Toate produsele fie noi, resigilate sau second hand beneficiaza de aceleasi conditii de garantie.

●Aparatele din categoria second hand nu beneficiaza de extra garantie, dar beneficiaza de garantia standard de 2 ani inclusa in pretul produsului si de serviciul de reparatie post garantie contra cost.

6. Extra garantia:

●Extragarantia de 1 sau 2 ani poate fi achizitionata de orice fel de client persoana fizica sau juridica, indiferent de modalitatea in care a facut achizitia produsului: online pe site, in magazin, sau prin comanda telefonica. Se poate achizitiona la momentul cumpararii online de pe site, adaugand serviciul in cos inainte de finalizarea comenzii si achitand contravaloarea acestuia. Se mai poate achizitiona la momentul cumpararii produsului in magazin sau ulterior cumpararii la maxim 3 luni de la achizitie.

●Extra garantia extinsa nu include operatiunile de curatare sau intretinere, ci se acorda doar pentru defectiunile componentelor hardware.

Nu constituie obiectul garantiei extinse materialele consumabile (baterii, filtre, filtre de scame, casete, perii carbon, etc.), nici accesoriile incluse în setul de livrare a produselor (recipiente plastic sau sticla, furtunuri de alimentare sau evacuare, perii)

Extra garantia nu este valabila pentru defectiunile aparute ca urmare a manipularii necorespunzatoare de catre client, a ventilatiei necorespunzatoare, a accidentelor si greselilor de instalare, a lipsei impamantarii la prize sau ale fluctuatiilor ale tensiunii de alimentare, a daunelor produse de fulgere, a interventiilor neautorizate asupra produselor, ale actiunii substantelor chimice, daune produse de rozatoare, insecte, etc. asupra circuitelor si componentelor electronice

Banat Electronics® nu poate si facuta raspunzatoare pentru orice daune si prejudicii conexe apar datorita factorilor enumerati, obligatia fiind doar de a repara sau inlocui produsul defect.

●In cazul in care solicitarea de reparatie in garantie este nejustificata sau nu este conforma certificatului de garantie, costul transportului si al reparatiei va fi suportat de catre client.

●Extra garantia este valabila doar insotita de certificatul de extra garantie si a certificatului de garantie in original si al bonului fiscal sau al facturii.